Jyväskylän seniorit ry.

Olemme avoin ja aktiivinen senioritoimija

Toimimme avoimesti tarjoamalla mahdollisuuksia tutustua toimintaamme ennen jäseneksi liittymistä. Toimintaesitteitämme on kirjastoissa ja muissa julkisissa paikoissa. Osallistumme seniori- ja hyvinvointimessuille. Toimimme eläkeläisyhdistysten verkostoissa. Haluamme näkyä. Haluamme, että kaikki jäsenemme ovat aktiivijäseniä.

Tarjoamme kiinnostavaa ja monipuolista senioritoimintaa

Toimintamme lippulaiva on syyskuusta toukokuun puoleenväliin viikoittain kokoontuva senioritorstai Sepänkeskuksessa, Kyllikinkatu 1. Aloitamme klo 13 – 13.45 naistoimikunnan loihtimalla kahvihetkellä ja senioriystävien tapaamisella. Ennen klo 14 alkavaa tunnin esitelmää esittelemme uusia jäseniä, informoimme tulevista tapahtumista ja avaamme seuraavan torstain esitelmän sisältöä ja esitelmöitsijän taustoja.

Tarjoamme monipuolisen ja tasokkaan kerhovalikoiman. Kerhot kokoontuvat joko viikoittain tai useimmat kerran kuukaudessa. Kerhot ovat avoimia kaikille jäsenille.

Teemme teatteri- ja kulttuuriretkiä. Matkustamme mielenkiintoisiin kohteisiin. Käymme myös oman kaupungin kulttuuritapahtumissa ja tutustumme kaupunkiin. Mikä onkaan turvallisempaa kuin retkeillä tuttujen senioriystävien kanssa!

Olemme edelläkävijöitä nettiasioissa

Nettisivut ovat tärkeä ajankohtaisen viestintämme kanava. Toivomme, että otat tavaksesi seurata nettisivujamme. Puheenjohtaja kirjoittaa blogia blogipalstalla. Lisäksi kerromme toiminnastamme facebookissa kuvin ja tekstein.

Olemme vastuunkantajien ja vaikuttajien voimavarapankki!

Tarjoamme jäsenillemme monipuolisia mahdollisuuksia vaikuttaa yhdistyksen toimintaan ja sen sisältöön. Nykyaikainen senioriyhdistys tarvitsee osaajia. Se antaa tekemisen paikkoja. Yhdistyksellä on kaksi hallituspaikkaa Keski-Suomen senioripiirissä. Kaupungin vanhusneuvoston varapuheenjohtaja on yhdistyksemme jäsen.

Toiminnan ja tekemisen paikkoja löytyy hallituksesta, naistoimikunnasta, matkailutoimikunnasta, hengellisestä työstä, kerhojen ohjaamisesta, keskinäisestä ystäväpalvelusta, tietotekniikan jäsenavusta ja markkinoinnista. Tule rohkeasti aktiivitoimijaksi!

Jyväskylän seniorit ry on puolueisiin kuulumaton yhdistys. Se on Kansallinen senioriliitto ry:n ja Keski-Suomen kansallinen senioripiiri ry:n jäsen.

Noudatamme toiminnassamme kulloinkin voimassaolevia Korona-suosituksia. Huomaathan, että muutokset eri syistä ovat mahdollisia ja siksi on hyvä seurata näitä sivuja aina ennen tilaisuuksiin lähtöä!