Jäsenelle

Yhdistyksen jäsenenä Sinulla on mahdollisuus käyttää osaamistasi esimerkiksi pitämällä esitelmiä, kirjoittaa, ohjata pienryhmiä, laulattaa sekä olla ystävänapuna, jos haluat. Välitämme toisistamme ja arvostamme osaamistasi.

Helppo tapa liittyä jäseneksi on tulla Torstaikerhoon ja samalla katsomaan toimintaamme. Viime vuonna saimme 53 uutta jäsentä, vuosi olikin jäsenhankintakampanjavuosi.

Jäsenmaksumme v. 2019 on 20 €.

Jäsenetuna voit osallistua viikoittaisiin Torstaikerhon esitelmätilaisuuksiin, juhliin, harrastusryhmiin, jäsentilaisuuksiin, erilaisille kursseille sekä matkoille. Meiltä löytyy auttaja tietoteknisiin ongelmiisi. Yhdistyksellä on sopimus kylpylähotelli Scandic Laajavuoren kanssa seniorihintaisista palveluista. Kuusi kertaa vuodessa ilmestyvä Patina-lehti antaa monenlaista tietoa senioriliiton toiminnasta. Toukokuussa liitto järjesti Seniorit nettiajassa –risteilyn.

Palkitsemme myös ahkeria osallistujia myöntämällä ansiomerkkejä, hakemalla senioripiiriltä hopeisia ansiomerkkejä sekä myös hakemalla kultaisia ansiomerkkejä senioriliitolta piirin myötävaikutuksella.

Olemme dynaaminen, aktiivinen sekä ajassa mukana oleva yhdistys, jossa jäsenet viihtyvät ja saavat virikkeitä eläkepäiviinsä.

Tarkista omat jäsentietosi alla olevan painikkeen kautta. Mikäli sinulla ei ole vielä salasanaa Kiltaan, voit sen tilata lomakkeen kohdasta Pyydä salasanaa / Olen unohtanut salasanani

Jäsenetu kylpylään

Yhdistyksen jäsenet saavat alennusta Kylpylähotelli Scandic Laajavuoren kylpylähinnoista sanomalla kassalla kuuluvansa Jyväskylän kansallisiin senioreihin ja nimensä.

Kylpylä:

Maanantai – perjantai klo 7.00 – 14.00 5,60 EUR/henkilö/3 h

Muina aikoina 8,20 EUR/henkilö/3 h

Hinnat eivät sisällä uima-asua/pyyhettä. Sopimushinnat koskevat vain jäsenten omia henkilökohtaisia kylpyläkäyntejä.

Keilaus:

Maanantai – torstai klo 9.00 – 14.00 16,00 EUR/rata/55 min

Hyvinvointikeskus:

-10 % alennus normaalihinnoista

Kuntosali:

6,00 EUR/kerta

Rajoitukset:

Yllä mainitut arkihinnat eivät ole voimassa koululaisten lomasesonkeina, lukuun ottamatta kesälomaa. Lomasesonkeina noudatamme kylpylän osalta korkeampaa sopimushintaa (hinta muina aikoina), keilaus normaalihinnoin kulloinkin voimassa olevan hinnaston mukaisesti.

Varaukset:

Keilavarauksia voitte tehdä numerosta 040 153 9933.