Jäsenelle

Yhdistyksen jäsenenä Sinulla on mahdollisuus käyttää osaamistasi esimerkiksi pitämällä esitelmiä, kirjoittaa, ohjata pienryhmiä, laulattaa sekä olla ystävänapuna, jos haluat. Välitämme toisistamme ja arvostamme osaamistasi.

Helppo tapa liittyä jäseneksi on tulla Senioritorstaihin ja samalla katsomaan toimintaamme.

Jäsenmaksumme v. 2024 on 27 €.

Jäsenetuna voit osallistua viikoittaisiin Senioritorstain esitelmätilaisuuksiin, juhliin, harrastusryhmiin, jäsentilaisuuksiin, erilaisille kursseille sekä matkoille. Meiltä löytyy auttaja tietoteknisiin ongelmiisi.

Yhdistyksellä on sopimus kylpylähotelli Scandic Laajavuoren kanssa seniorihintaisista palveluista.

Viisi kertaa vuodessa ilmestyvä Patina-lehti antaa monenlaista tietoa senioriliiton toiminnasta.

Palkitsemme myös ansioituneita jäseniämme myöntämällä ansiomerkkejä, hakemalla senioripiiriltä hopeisia ansiomerkkejä sekä myös hakemalla kultaisia ansiomerkkejä senioriliitolta piirin myötävaikutuksella.

Olemme dynaaminen, aktiivinen sekä ajassa mukana oleva yhdistys, jossa jäsenet viihtyvät ja saavat virikkeitä eläkepäiviinsä.