Toimikunnat

Naistoimikunta huolehtii torstaikerhojen kahvituksesta, järjestää kerran vuodessa myyjäiset ja pitää tarpeen mukaan arpajaisia. Naistoimikunnan puheenjohtaja on Maija-Liisa Ylänen, p. 040 554 12 62. Naistoimikuntaan kuuluu 14  aktiivijäsentä. Torstaikerhoon tulijat kohtaavat ensimmäisenä iloiset rouvat, jotka tekevät pyyteetöntä työtä yhdistyksen omarahoitusosuuden hankkimiseksi ja sosiaalisen kahvihetken tunnelman luomiseksi. Naistoimikunta on samalla siihen kuuluvien kerho.

Matkailutoimikunta valmistelee yhdistyksen retket ja matkat. Matkavastaavana toimii Sylva Mannsten, p. 050 561 12 48. Sylvan tiimissä toimivat Kari Siilasto ja Pirkko Räty. Matkailutoimikunta kuuntelee jäsenistön toiveita, mihin retkiä ja matkoja tehdään. Se seuraa kulttuuritarjontaa niin pääkaupunkiseudulla kuin lähialueella oman kaupungin tapahtumia unohtamatta. Matkailutoimikunta haluaa tarjota mieleenpainuvia elämyksiä.

Hengellinen toiminta sisältyy pääasiassa torstaikerhon ohjelmaan. Hengellisestä toiminnasta vastaa rovasti Leea Laakso-Yli-Kokko, p. 040 578 62 35. Hänen työparinaan toimii Vuokko Virtanen. Hiljentyminen pääsiäiseen – tapahtuma ja adventtijuhla ovat Leean ja Vuokon vastuulla.

Monissa kerhoissa on kerhonvetäjän tukena ohjelmatiimi tai kerhojen ohjelma tehdään osallistavasti yhdessä.

Naistoimikunta 2018, kuvassa vasemmalta: Kirsti Siren, Kaisa Björksten, Liisa Hirvonen, Säde Kiesi, Kirsti Mäkinen, Elli Marttila, Saara Hintikka, Leila Piesanen, Leena Loisa, Sinikka Salomaa, Arja Helo, Kyllikki Åström ja Maija-Liisa Ylänen. Kuvasta puuttuu Marjukka Vasunta.