Toimikunnat

Naistoimikunta

Naistoimikunnan puheenjohtaja on Maija-Liisa Ylänen (p. 040 554 12 62).  Naistoimikuntaan kuuluu toistakymmentä aktiivijäsentä. Naistoimikunnan tehtävä on huolehtia Senioritorstaikahvituksista ja järjestää kevätmyyjäiset.

Naistoimikunta 2018, kuvassa vasemmalta: Kirsti Siren, Kaisa Björksten, Liisa Hirvonen, Säde Kiesi, Kirsti Mäkinen, Elli Marttila, Saara Hintikka, Leila Piesanen, Leena Loisa, Sinikka Salomaa, Arja Helo, Kyllikki Åström ja Maija-Liisa Ylänen. Kuvasta puuttuu Marjukka Vasunta.

Ansiomerkkiryhmä

Ansiomerkkityöryhmän kuuluvat varapuheenjohtaja Harri Väisänen (p. 040 577 66 19) ja jäsenrekisterinhoitaja Arja Bastman. Työryhmän tehtävä on tehdä esitykset yhdistyksen hallitukselle Senioriliiton kultaisten ja hopeisten ansiomerkkien hakemiseksi. sekä pronssisten ansiomerkkien myöntämiseksi. Lisäksi työryhmän tehtävänä on esittää henkilöt, joille haetaan Kansallisen senioriliiton 50-v juhlamitali v. 2021.

Hengellinen toiminta

Hengellinen toiminta sisältyy Senioritostain ohjelmaan. Kannelkuoron puheenjohtaja Vuokko Virtanen (p. 040 558 49 69) vastaa sihteeri Sirpa Teräväisen kanssa ”Laskeutuminen Pääsiäiseen” ja Adventtijuhlan järjestämisestä.

Juhlatoimikunta

Yhdistys täyttää 50 vuotta. Juhlatoimikunnan puheenjohtaja on puheenjohtaja Merja Kumpula (p. 040 544 49 97). Toimikuntaan kuuluvat varapuheenjohtaja Harii Väisänen, sihteeri Sirpa Teräväinen ja Senioritorstaivastaava Eija Alakangas. Juhlatoimikunnan tehtävä on valmistella juhlavuoden ohjelma.

Matkailutoimikunta

Matkailutoimikuntaan kuuluvat matkavastaava Sirkka Saarinen (p. 040 544 49 97), Eine Mäkinen ja Kari Siilasto. Toimikunnan tehtävä on valmistella hallitukselle yhdistyksen retki- ja matkaohjelma erikseen kevät- ja syystoimintakaudelle.

Senioritorstaitiimi

Senioritorstaitiimin vetäjänä toimii Eija Alakangas (p. 0400 542 454) sekä jäseninä Riitta-Maija Hautamäki ja Sirpa Teräväinen. Tiimin tehtävä on valmistella Senioritorstai-ohjelmat hallitukselle ja vastata niiden toteutuksesta. Tiimin keskinäisen työnjaon mukaan Eijan vastuulla on tutkimus-, tekniikka- ja yritysteemat, Riitta-Maijan vastuulla on terveys ja hyvinvointi sekä Sirpan vastuulla kulttuuri- ja yhteiskunta-aiheet.