PERUUTUS

Koronavirus -tilanteesta johtuen peruutetaan yhdistyksen nimissä tapahtuvat kokoontumiset toistaiseksi. Tämä on myös Kansallisen Senioriliiton ohje. Peruutus koskee sekä Senioritorstaita että kerhoja. Tiedotamme tilanteesta seuraavan kerran 30.4. Muuten kannustetaan jäsenistöä pitämään yhteyttä kaikin sopivin tavoin tulevina viikkoina!

Iiris Aaltio

Jyväskylän seniorit ry

Yhdistys tarjoaa jäsenilleen monipuolista harrastus- ja virkistystoimintaa. Kevättoimintaesite on liitetiedostona sivun vasemmassa reunassa.

Sepänkeskus ydinkeskustassa (Kyllikinkatu 1) on yhdistyksen pääasiallinen toimintapaikka. Siellä kokoontuvat viikoittain senioritorstai ja bridge-kerho tammikuusta toukokuun puoleen väliin. Siellä sijaitsee myös yhdistyksen toimisto.

Muita yhdistyksen toimipaikkoja ovat Ravintola Harald, Keskustan hyvinvointikeskus Kylätupa, Vanha Pappila ja Juhlan paikka, joiden osoitteet löytyvät kunkin kerhon omasta esittelyosasta.

Jäsenten me-hengen ylläpitäminen on tärkeä osa yhdistyselämää. Perinteiset kevät- ja joululounaat yhteisinä juhlahetkinä Ravintola Priimuksessa kokoavat ison joukon nauttimaan hyvästä seurasta ja yhteisestä aterioinnista.

Kerhojen ohella yhdistys tarjoaa jäsenilleen retkiä ja matkoja toimintakausittain ilmestyvän ohjelman mukaan. Matkavastaavana toimii Sylva Mannsten p. 050 561 12 48.

Säännöllisen toiminnan lisäksi jäsenillä on mahdollisuus osallistua kertaluonteisiin tapahtumiin.

Auttaminen on Senioriliiton keskeinen strateginen painopistealue valtuustokaudella 2018-2020. Seniorien keskinäinen ystäväpalvelu yhdistyksessämme tarjoaa keskusteluhetkiä elämän käännekohdissa. Ystäväpalveluryhmässä on tällä hetkellä seitsemän vapaaehtoista, joihin saa yhteyden soittamalla Sirpa Teräväiselle p. 045 6315 108.

Tietoyhteiskunta ja jatkuva palveluiden digitalisointi edellyttää myös senioreilta jatkuvaa digitaitojen päivittämistä. Yhdistys on järjestänyt työpajoja ja kursseja digiosaamisen ylläpitämiseksi. Tietotekniikan pulmissa jäsenet voivat kääntyä Juhani Nevalan puoleen p. 040 532 4824.