Tapahtumat

** Senioritorstait 22. ja 29.10. on peruttu Jyväskylän kaupungin suositusta noudattaen johtuen koronatilanteesta! **

Yhdistys tarjoaa jäsenilleen monipuolista harrastus- ja virkistystoimintaa. Syyskauden toiminta alkoi Senioritorstain merkeissä 10.9. yhdistyksen tarjoamilla kakkukahveilla. Kerhojen alkamisajat löytyvät kunkin kerhon kohdalta sivun vasemmassa reunassa olevan valikon kautta.

Syksyn ohjelma on liitetiedostossa sivun vasemmassa reunassa, tulosta tarvittaessa.

Huomaa, että ohjelmamuutokset ovat eri syistä mahdollisia ja siksi on hyvä tarkistaa asia ennen lähtöä tilaisuuksiin näiltä sivuilta!

Sepänkeskus ydinkeskustassa (Kyllikinkatu 1) on yhdistyksen pääasiallinen toimintapaikka. Siellä kokoontuvat viikoittain senioritorstai ja bridge-kerho tammikuusta toukokuun puoleen väliin. Siellä sijaitsee myös yhdistyksen toimisto.

Muita yhdistyksen toimipaikkoja ovat Ravintola Harald, Keskustan hyvinvointikeskus Kylätupa, Vanha Pappila ja Juhlan paikka, joiden osoitteet löytyvät kunkin kerhon omasta esittelyosasta.

Jäsenten me-hengen ylläpitäminen on tärkeä osa yhdistyselämää. Perinteiset kevät- ja joululounaat yhteisinä juhlahetkinä Ravintola Priimuksessa kokoavat ison joukon nauttimaan hyvästä seurasta ja yhteisestä aterioinnista.

Kerhojen ohella yhdistys tarjoaa jäsenilleen retkiä ja matkoja toimintakausittain ilmestyvän ohjelman mukaan. Matkavastaavana toimii Sylva Mannsten p. 050 561 12 48.

Säännöllisen toiminnan lisäksi jäsenillä on mahdollisuus osallistua kertaluonteisiin tapahtumiin.

Auttaminen on Senioriliiton keskeinen strateginen painopistealue valtuustokaudella 2018-2020. Seniorien keskinäinen ystäväpalvelu yhdistyksessämme tarjoaa keskusteluhetkiä elämän käännekohdissa. Ystäväpalveluryhmässä on tällä hetkellä viisi vapaaehtoista, joihin saa yhteyden soittamalla Sirpa Teräväiselle p. 045 6315 108.

Tietoyhteiskunta ja jatkuva palveluiden digitalisointi edellyttää myös senioreilta jatkuvaa digitaitojen päivittämistä. Yhdistys on järjestänyt työpajoja ja kursseja digiosaamisen ylläpitämiseksi. Tietotekniikan pulmissa jäsenet voivat kääntyä Juhani Nevalan puoleen p. 040 532 4824.