Tapahtumat

Yhdistys tarjoaa jäsenilleen monipuolista harrastus- ja virkistystoimintaa. Sepänkeskus ydinkeskustassa (Kyllikinkatu 1) on yhdistyksen pääasiallinen toimintapaikka. Siellä kokoontuvat viikoittain torstaikerho ja bridge-kerho tammikuusta toukokuun puoleen väliin. Siellä sijaitsee myös yhdistyksen toimisto.

Muita yhdistyksen toimipaikkoja ovat Ravintola Harald, Piippurannan Klubi, Vanha Pappila ja Juhlan paikka, joiden osoitteet löytyvät kunkin kerhon omasta esittelyosasta.

Jäsenten me-hengen ylläpitäminen on tärkeä osa yhdistyselämää. Perinteiset kevät- ja joululounaat yhteisinä juhlahetkinä Ravintola Priimuksessa kokoavat ison joukon nauttimaan hyvästä seurasta ja yhteisestä aterioinnista. Katso kutsu kevätlounaalle tämän sivun vasemmasta reunapalkista!

Kerhojen ohella yhdistys tarjoaa jäsenilleen retkiä ja matkoja toimintakausittain ilmestyvän ohjelman mukaan. Matkavastaavana toimii Sylva Mannsten p. 050 561 12 48.

Säännöllisen toiminnan lisäksi jäsenillä on mahdollisuus osallistua kertaluonteisiin POP-UP-tapahtumiin.

Auttaminen on senioriliiton keskeinen strateginen painopistealue valtuustokaudella 2018-2020. Seniorien keskinäinen ystäväpalvelu yhdistyksessämme tarjoaa keskusteluhetkiä yksin jäätyä. Ystäväpalveluryhmässä on tällä hetkellä seitsemän vapaaehtoista, joihin saa yhteyden soittamalla joko Kirsti Jahkolalle p. 050 446 77 80 tai Erkki Yli-Kokolle p. 0400 546 778.

Tietoyhteiskunta ja jatkuva palveluiden digitalisointi edellyttää myös senioreilta jatkuvaa digitaitojen päivittämistä. Yhdistys on järjestänyt työpajoja ja kursseja digiosaamisen ylläpitämiseksi.

Tietotekniikan pulmissa

jäsenet voivat kääntyä Juhani Nevalan puoleen p. 040 532 48 24.