Päivitetty 29.1.2024

Olavi Liukkonen p. 040 7217387, olavi.e.liukkonen@gmail.com

Eija Alakangas p. 0400 542454, eija.alakangas10@gmail.com

⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠

Senioritorstai kokoontuu nimensä mukaisesti torstaisin syyskuusta toukokuuhun Sepänkeskuksessa, Kyllikinkatu1, Reaktio-sali, klo 13.00-15.00. Jos et pääse tulemaan tilaisuuteen, voit osallistua esitelmän kuunteluun etänä Teamsin välityksellä. Lähetämme sähköpostilla Teams-linkinkin edellisenä päivänä eli keskiviikkona.

Kahvi/tee-hetki alkaen kello 13.00 ( 4,00 € sisältäen kahvin ja pullan ) ja ystävien tapaaminen.  13.45-14.00 kerromme tulevista tapahtumista, matkoista ja esitelmistä.

14.00-15.00 viikon esitelmä.  Esitelmän pitäjiksi kutsumme oman alansa erityisosaajia.  Aiheina senioreja kiinnostavia teemoja liittyen terveyteen, liikuntaan, kulttuuriin, yhteiskuntaan ja muihin ajankohtaisiin asioihin.  Meitä on paikan päällä yleensä 50-100 senioria.

Jäseniltä saatavat ehdotukset esitelmien aiheiksi/pitäjiksi ovat lämpimästi tervetulleita!

Imoittaudu tästä nettisivuilla tai tästä, Senioriliitto Appilla

Kevään ohjelma:

11.1 Pöydän iloja pikkukaupungissa, Kamarineuvos Erkki Fredriksson (Eija)
18.1 Senioreille sopivaa liikuntaa – tutkittua tietoa ja tuolijumppaa, johtava tutkija Tuija Tammelin, Jyväskylän ammattikorkeakoulu Likes (Olavi)
25.1 Tekoäly – mitä se on ja mihin seniori voi sitä käyttää, tutkijatohtori Ville Heilala, Jyväskylän yliopisto (Eija)
1.2 Kuinka jalkasi voivat, jalkojen hoidon AT, sairaanhoitaja Heini Riekkinen, Jalkahoitola Bunion (Olavi)
8.2 Keski-Euroopan kirjanpainajan tuhot metsissä, toimittaja Mikko Riikilä, Metsälehti (Olavi)
15.2 Ikääntyvän kuljettajan ajokyky, Tomi Rossi, Liikenneturva (Eija)
22.2 klo 11.30 Uusien jäsen info ja klo 14 Suun terveys ja hammasten hoito, suuhygienisti Katja Tarvainen, Hammassirkku (Eija)
29.2 Sepänkeskus suljettu, ei Senioritorstaita
7.3 Aurinkosähköteknologiat – markkinat ja kustannukset, Tkt Eero Vartiainen, Fortum Oyj (Eija)
14.3 Kevätkokous klo 13 alkaen, klo 14 Luento: Jyväskylän kehittämisen lähivuosien painopistealueet Caius Forsberg (Olavi)