Matkat - kevät 2021

Katso myös Kansallisen senioriliiton ja Keski-Suomen Senioripiirin järjestämiä matkoja.

To 3.6 Ateneumissa taiteilijoiden matkassa - kulttuuria kotisohvalla, lue lisää

La 19.6.2021 Operetti Viktoria ja hänen Husaarinsa Lahden Sibeliustalossa

Matka on peruutettu koronapandemian ja siitä johtuvien kokoontumisrajoitusten takia.

La 10.7.2021 Ooppera ”Sevillan parturi” Savonlinnassa

Matka on jouduttu peruuttamaan järjestäjän ilmoitettua kaikkien kesän 2021 oopperaesitysten peruutuksesta koronaviruspanemian takia

Ti 20.7.2021 Iltapäiväretki Muurameen

Tutustumme ensin kesäkirkko-oppaan johdolla Muuramen kirkkoon, josta siirrymme sitten Turkkilan tilalle viettämään leppoisaa kesäpäivää. Ohjelmassa on päiväkahvit, erilaisia pelejä, seurustelua ja makkaran grillausta.

Liitteessä on tarkemmat retkeä koskevat tiedot.

Ke 25.8.2021 Maakuntamatka Petäjävedelle

Tutustumme tieliikennemuseoon, paikallisiin yrityksiin ja käymme katsomassa kirkossa taiteilija Samuli Heimosen maalauksia. Lähtö Palokasta klo 9.10 ja Jyväskylästä klo 9.30. Hinta 60 €, sis. kuljetukset, opastukset eri kohteissa, ruokailun ja päiväkahvit. Liitteessä on tarkemmat retkeä koskevat tiedot. Ilmoittautumiset 5.8.2021 mennessä matkavastaavalle.

Ti 14.9.2021 Mäntän Serlachius -museo Gösta ja Vilpppulan nähtävyydet

Käymme tutustumassa mm. Mäntän Taidemuseon näyttelyihin ja Mäntän kirkkoon, jossa on runsaasti taiteilija Hannes Autereen veistoksia. Vilppulassa käymme katsomssa mm. 120 vuotta vanhaa kirkkoa, jonka alttaritaulu on taitelija Pekka Halosen maalaama. Lähtö Palokasta klo 9.10 ja Jyväskylästä klo 9.30.  Retken hinta on 60 €, sis. kuljetukset, pääsymaksut, opastukset, lounaan Mäntän klubilla ja päiväkahvit. Liitteessä on tarkemmat retkeä koskevat tiedot. Ilmoittautumiset 19..8.2021 mennessä matkavastaavalle.

Tervetuloa mukaan.

Ennakkotietoa tulevista matkoista:

La 2.10.2021 matkaamme Tampereen Työväen Teatteriin katsomaan musikaalia Kinky Boots (päivänäytös).

Su 31.10.2021 menemme Karstulaan kuuntelemaan viime vuonna peruuntunutta Karstulan Mieslaulajien konserttia "Tulitauko"

La 12.3.2022 teemme Tampere-talolle  oopperamatkan katsomaan Taikahuilua.

Näistä kaikista kerromme pian tarkempia tietoja.

Tiedustelut: matkavastaava Sirkka Saarinen, puh. 040 591 9095, sm.saarinen@gmail.com
Web-ilmoittautuminen: jyvaskyla.senioriyhdistys.fi/tapahtumat/ Jyväskylän seniorit ry

Maksut matkatilille: FI44 2017 3800 0204 98.

Huomioi ennen matkaa!

Tarkista, että Sinulla on voimassaoleva matkavakuutus. Suosittelemme myös  henkilökorttia. Ajokortti ei ole virallinen matkustusasiakirja!

Mikäli joudut perumaan maksetun matkan, ilmoita asiasta mahdollisimman pian matkavastaavalle ja sovi menettelystä. Mikäli pystyt hankkimaan sijallesi toisen henkilön, riittää ilmoitus uudesta nimestä.

Joistakin ennakkoon maksetuista matkoista ei voida palauttaa koko matkan hintaa (matkatoimiston kulut, tilatut pääsyliput yms) lähtijän peruutettua osallistumisensa. Valmismatkalain mukaan peruutuksen sattuessa peruutuskulut määräytyvät peruutushetkellä olevien todellisten peruutuskulujen mukaan.

Jos kohteena on EU:n jäsenmaa, tulee matkailijalla olla henkilökortti (joskus passi).