Retket ja matkat

Matkavastaavana toimii Sylva Mannsten, puh 050 561 1248, sylva.mannsten@hotmail.com.

Katso myös Kansallisen senioriliiton ja Keski-Suomen Senioripiirin järjestämiä matkoja.

La 30.11. Suurmusikaali Notre Damen kellonsoittaja Tampereen teatterissa.

Päivänäytös klo 14.30. Hinta 127€ (hintaryhmä A) tai 113€ (hintaryhmä B), sisältää bussikuljetuksen, musikaalilipun ja väliaikakahvin suolaisella kahvileivällä. Ilmoittautuminen 18.10. ja maksu 25.10. mennessä

Joulun tunnelmiin Sibeliuksen sävelmin keskiviikkona 11.12. Suolahtisalissa

Sadoille tuhansille kuulijoille Suomessa ja ulkomailla esiintyneet sellisti Jussi Makkonen ja pianisti Nazig Azezian johdattavat joulun tunnelmiin mm. Jean Sibeliuksen ja Heino Kasken sävelin. Musiikin lomassa kuullaan tarinoita Sibeliuksen elämästä ja tunnelmallisista jouluista säveltäjän kotona Ainolassa. Yleisö pääsee osallistumaan konsertin ohjelmaan myös yhteislaulun muodossa. Sibeliuksen joululaulujen lisäksi taiteilijat esittävät konsertissa mm. Finlandian ja Valse Tristen.

Ks allaolevasta tiedostosta tarkempi ohjelma ja hinnat!

To 30.01.20 La Bohéme Jyväskylän kaupunginteatterissa.

Hinta 64€. Ilmoittautuminen 30.11. ja maksu 9.12. mennessä tilille FI44 2017 3800 0204 98 (Nordea) Jyväskylän kansalliset seniorit ry. Viite 6240.

Matkalle lähtijän huomioon!

Tarkista, että Sinulla on voimassaoleva passi ja matkavakuutus. Mikäli joudut perumaan maksetun matkan, ilmoita asiasta mahdollisimman pian matkavastaavalle ja sovi menettelystä. Mikäli pystyt hankkimaan sijallesi toisen henkilön, riittää ilmoitus uudesta nimestä.

Joistakin ennakkoon maksetuista matkoista ei voida palauttaa koko matkan hintaa (matkatoimiston kulut, tilatut pääsyliput yms) lähtijän peruutettua osallistumisensa. Valmismatkalain mukaan peruutuksen sattuessa peruutuskulut määräytyvät peruutushetkellä olevien todellisten peruutuskulujen mukaan.

Vaikka kohteena on EU:n jäsenmaa, tulee matkailijalla olla passi tai poliisiviranomaisen myöntämä virallinen henkilökortti vaikka sitä ei maahan tullessa kysytäkään. Ajokortti ei ole virallinen matkustusasiakirja.