Retket ja matkat

Matkavastaavana toimii Sylva Mannsten, puh 050 561 1248, sylva.mannsten@hotmail.com.

Katso myös Kansallisen senioriliiton ja Keski-Suomen Senioripiirin järjestämiä matkoja.

ILMAJOEN MUSIIKKIJUHLAT HILJAISET PERIVÄT MAAN SU 7.6.2020

Matkaohjelma: su 7.6.

Klo 08.00 lähtö Jyväskylä Harjukadun tilausajolaituri Klo 08.30 lähtö Palokka terveyskeskuksen pysäkki ja abc Matkalla tauko Ilmajoelle mentäessä.

Klo 12.30 saapuminen Ilmajoen Musiikkijuhlille.

Klo 13.00 Hiljaiset perivät maan Ooppera-areenalla, arvoitu kesto 2 h 45 min Väliajalla kahvi ja suolainen kahvileipä Kunnantuvalla

Klo 15.45 oopperan loputtua palataan rauhassa linja-autolle ja lähtö ruokailemaan Jalasjärvelle.

Klo 16.45 ruokailu Jalasjärvellä Pihlajan kevarissa heidän perinteinen pitopöytä.

Paluumatkalle ruokailun päätyttyä n. klo 18.00. Paluumatkalla tauko.

Saapuminen Jyväskylään n. klo 21.00.

Hinta 158 euroa/hlö. Hintaan sisältyy:

- bussikuljetus Pohjolan Matkan bussilla ohjelman mukaan

- oopperalipun Hiljaiset perivät maan-oopperaan 7.6.19 klo 13.00 näytös

-väliaikatarjoiluna kahvi ja suolainen kahvileipä

-buffetlounas Pihlajan kevarissa esityksen jälkeen

Sitova ilmoittautuminen pe 20.3. mennessä https://jyvaskyla.senioriyhdistys.fi/tapahtumat - sivulla olevan tapahtumakalenterin kautta avaamalla tämä tapahtuma tai sylva.mannsten@hotmail.com tai puh. 050-5611248.

Ennakkomaksu 80 euroa 27.3. mennessä ja loppumaksu 78 euroa 30.4. mennessä tilille FI44 2017 3800 0204 98 (Nordea) Jyväskylän seniorit ry. Laskun viitenumero on 6282.

Pyydämme huomioimaan, että paikkoja on rajoitetusti. Matka soveltuu rajoitetusti liikuntarajoitteisille, ota tarvittaessa yhteyttä matkatoimistoon. Koska kyseessä on matkapaketti, peruutuksen sattuessa, peruutuskulut määräytyvät peruutushetkellä olevien todellisten peruutuskulujen mukaan. Suosittelemme matkavakuutusta, jossa on riittävä peruutusturva.

Aikataulu sitoumuksetta.

Vastuullinen matkanjärjestäjä Pohjolan Matka

HAMINA TATTOO - FESTIVAALIT JA LAPPEENRANTA 7.-8.8.2020

Maailman sotilassoittokuntien parhaimmisto saapuu Hamina Tattoo -festivaalille ensi kesänä. On aika juhlia 30-vuotiasta Hamina Tattoo sotilasmusiikkifestivaalia.

Katso matkan tarkempi ohjelma ja ilmoittautumis- ja maksutiedot allaolevasta liitteestä, jonka voit myös tarvittaessa tulostaa!

** Peruttu vähäisen kiinnostuksen vuoksi**

RUSKARETKI ÄKÄSLOMPOLOON ma 7.9. - ma 14.9.2020

Matkalle lähtijän huomioon!

Tarkista, että Sinulla on voimassaoleva passi ja matkavakuutus. Mikäli joudut perumaan maksetun matkan, ilmoita asiasta mahdollisimman pian matkavastaavalle ja sovi menettelystä. Mikäli pystyt hankkimaan sijallesi toisen henkilön, riittää ilmoitus uudesta nimestä.

Joistakin ennakkoon maksetuista matkoista ei voida palauttaa koko matkan hintaa (matkatoimiston kulut, tilatut pääsyliput yms) lähtijän peruutettua osallistumisensa. Valmismatkalain mukaan peruutuksen sattuessa peruutuskulut määräytyvät peruutushetkellä olevien todellisten peruutuskulujen mukaan.

Vaikka kohteena on EU:n jäsenmaa, tulee matkailijalla olla passi tai poliisiviranomaisen myöntämä virallinen henkilökortti vaikka sitä ei maahan tullessa kysytäkään. Ajokortti ei ole virallinen matkustusasiakirja.