Kulttuuritapahtumat ja matkat

Saarijärven Taidemuseo: Kain Tapperin ja Hannes Autereen näyttelyssä. Kuvan otti Ritva Utukka

Syksyn retkiä
MATKAT, RETKET JA KOULUTUSTILAISUUDET SYKSYLLÄ 2024

Elokuu
ke 28.8.2024 Jämsä – Jämsänkoski

Elosen Leipomo, Pässinmäen taidetalo, Hirvikartano

Aikataulu ja ohjelma
klo 08.00 lähtö Palokasta terveysaseman pysäkiltä
klo 08.30 lähtö Harjukadun tilausajolaiturista
klo 09.30 yritysvierailu Elosen leipomoon ja omakustanteinen kahvi
klo 11.00 Taidetalo Pässinmäki, opastettu vierailu
klo 13.00 lounas Hirvikartanossa ja opastettu kierros eläintarhassa
klo 15.00 arvioitu lähtöaika paluumatkalle
klo 16.00 arvioitu paluuaika Jyväskylään

65 €/ jäsen ja 70 €/ ei-jäsen
Hinta edellyttää vähintään 30 osallistujaa

Hintaan sisältyy: bussikuljetus ohjelman mukaisesti, pääsymaksu ja opastus taidetalo Pässinmäessä, keittolounas ja kakkukahvit Hirvikartanossa sekä opastettu kierros eläintarhassa.

Yritysvierailulla Elosen leipomon toimitusjohtaja Jari Elonen esittelee meille yhtiön toimintaa. Aikaa on myös omakustanteiseen kahvitteluun herkullisten leivonnaisten kera. Tuotteita voi ostaa myös kotiin tuomisiksi.

Lisätietoja tästä linkistä

Syyskuu
ti-to 3.-5.9.2024 Pohjolan Matkan Syysryssäys -risteily Tallinnaan

ke 11.9.2024 Mikkeli, Muisti -museo

Matkaohjelma
klo 09.00 lähtö Palokasta terveysaseman pysäkiltä
klo 09.15 lähtö Harjukadun tilausajolaiturista
klo11.00 vapaa-aikaa Mikkelin kauppatorilla
klo 12.00 noutopöytälounas Kahvila-ravintola Rauhassa
klo 13.00 opastettu tutustuminen tiedekeskukseen ja Päämajamuseoon
klo 15.15 arvioitu lähtöaika kotimatkalle
klo 17.00 arvioitu paaluaika Jyväskylään

Hinta: 73 €/jäsen ja 78 €/ ei -jäsen.
Hinta edellyttää vähintään 30 osallistujaa.

Hintaan sisältyy:
- busikuljetus Pohjolan Matkan bussilla ohjelman mukaisesti
- noutopöytälounas Kahvila-ravintola Rauhassa
- opastus ja sisäänpääsy Sodan ja rauhan keskus Muistiin sekä Päämajamuseoon

Sitovat ilmoittautumiset ti 20.8.2024 mennessä yhdistyksen nettisivuilla https://jyvaskyla.senioriyhdistys.fi/tapahtumat, Senioriliitto -applikaatiolla, Sirkka Saariselle, puh. 040 591 9095 tai s-postilla sm.saarinen@gmail.com.

Retki on maksettava ti 20.8.2024 mennesä Jyväskylän seniorit ry:n tilille Nordea, FI44 2017 3800 0204 98. Viitenumero 7618.

Lisätietoja tästä linkistä

ma 16.9.2024 Taskuparkkikurssi yhdessä Liikenneturvan kanssa (jatko-osa Ennakoivan ajon kurssille)

Lokakuu
to 10.10.2024 Jyväskylän Paviljonki, Jyväskylä Sinfonian esittely ja konsertti Folkfonia

Marraskuu
la 16.11.2024 Tampere, Tampereen teatteri, Tuulensuun Palatsi, Show and dinner -komedia Hiuskarvan varassa

Joulukuu
la 7.12.2024 Helsinki, Helsingin kaupunginteatteri, musikaali Moulin Rouge

Huom. Ilmoittaudu aina kaikkiin tapahtumiin ennen maksamista. Ilmoittautumislinkki

SISÄPIIRIN SYYSRYSSÄYS -MESSURISTEILY JA YÖ TALLINNASSA 3.-5.9.2024

Pohjolan Matka järjestää omalle asiakasryhmälleen tarkoitetun Sisäpiirin Syysryssäys - messuristeilyn syyskuun alussa.
Me pääsemme Jyväskylästä liittymäkuljetukseen, joka vie meidät Lahden kautta Helsinkiin satamaan.

Tiistaina 3.9.2024 lähtö Jyväskylästä klo 12.15. Victoria lähtee klo 18.35
Laivalla on menomatkalla Syysryssäys -messut.

Matkatavaroista ja matkustusasiakirjoista sekä ohjelmasta on tarkemmat ohjeet liitteessä.
ESITE -liite

Huomioi ennen matkaa!

Ilmoittaudu tapahtumaan/matkaan aina ennen maksamista.

Tarkista, että Sinulla on voimassa oleva matkavakuutus. Edellytämme kaikilta matkoihin osallistujilta matkavakuutusta, joka on riittävän kattava ja korvaa myös mahdolliset yllättävät kulut.

Suosittelemme myös  henkilökorttia. Ajokortti ei ole virallinen matkustusasiakirja!

Mikäli joudut perumaan maksetun matkan, ilmoita asiasta mahdollisimman pian matkavastaavalle ja sovi menettelystä. Jos pystyt hankkimaan sijallesi toisen henkilön, riittää ilmoitus uudesta nimestä.

Joistakin ennakkoon maksetuista matkoista ei voida palauttaa koko matkan hintaa (matkatoimiston kulut, tilatut pääsyliput yms) lähtijän peruutettua osallistumisensa. Valmismatkalain mukaan peruutuksen sattuessa peruutuskulut määräytyvät peruutushetkellä olevien todellisten peruutuskulujen mukaan.

Jos kohteena on EU:n jäsenmaa, tulee matkailijalla olla henkilökortti (joskus passi).

Katso myös Kansallisen senioriliiton ja Keski-Suomen Senioripiirin järjestämiä matkoja.