Retket ja matkat

Matkavastaavana toimii Sylva Mannsten, puh 050 561 1248, sylva.mannsten@hotmail.com.

Katso myös Kansallisen senioriliiton ja Keski-Suomen Senioripiirin järjestämiä matkoja.

27. - 28.9. Seniorit Seinäjoelle.

Lapin, Oulun, Pohjanmaan ja Keski-Suomen seniorit tapaavat ensimmäisen kerran iloisen viikonlopun ja asiallisen asiankin merkeissä Hotelli Lakeudessa. Osallistuminen 102€/hlö (sis. 2 lounasta, illallisen, opastetut tutustumiset ja ohjelman). Yöpyminen H1 89€ ja H2 109€. Yhteiskuljetus Jyväskylästä. Ennakkoilmoittautuminen 19.8. mennessä

Pe 4.10. Maakuntaretki Äänekoskelle:

Koiviston kylän museokierros, oppaana Valtakunnan Virallinen Kylähullu Matti Hämäläinen, buffetlounas ravintola Keiteleessä, vierailu Metsägroupin Pro Nemus vierailukeskuksessa, Äänekosken kansallisten seniorien tapaaminen ja kahvittelu Olohuone ja Keittiö Willessä.

Hinta 36€/hlö: sisältää retkiohjelman, buffet-lounaan ja iltapäiväkahvin. Ilmoittautuminen 15.9. ja maksu 19.9. mennessä.

EINO GRÖN 80 v.-juhlakonsertti su 27.10 klo 15.00 Jyväskylän kaupunginteatteri.

Suomalaisten suursuosikki Eino Grön täytti tammikuussa 80 v.

Tasavuosiensa kunniaksi hän tulee ilahduttamaan musiikin ystäviään juhlakonserttiin Jyväskylän kaupunginteatteriin. Säestäjänä juhlakonsertissa toimii Riku Niemen orkesteri.

Konsertin kesto n. 2,5 h, sisältäen väliajan.

Konserttilippu 39 €. Sitova ilmoittautuminen 30.9.19 mennessä www.jyvaskyla.senioriyhdistys.fi/tapahtumat tai sylva.mannsten@hotmail.com tai 0505611248. Maksu tilille FI44 2017 3800 0204 98 viite 6224 7.10.-19 mennessä

Liput jaetaan ilmoittautuneille konserttipäivänä klo 14.30 alkaen pääoven ja lippukassan välisessä tilassa.

La 30.11. Suurmusikaali Notre Damen kellonsoittaja Tampereen teatterissa.

Päivänäytös klo 14.30. Hinta 127€ (hintaryhmä A) tai 113€ (hintaryhmä B), sisältää bussikuljetuksen, musikaalilipun ja väliaikakahvin suolaisella kahvileivällä. Ilmoittautuminen 18.10. ja maksu 25.10. mennessä

To 30.01.20 La Bohéme Jyväskylän kaupunginteatterissa.

Hinta 64€. Ilmoittautuminen 30.11. ja maksu 9.12. mennessä.

Matkalle lähtijän huomioon!

Tarkista, että Sinulla on voimassaoleva passi ja matkavakuutus. Mikäli joudut perumaan maksetun matkan, ilmoita asiasta mahdollisimman pian matkavastaavalle ja sovi menettelystä. Mikäli pystyt hankkimaan sijallesi toisen henkilön, riittää ilmoitus uudesta nimestä.

Joistakin ennakkoon maksetuista matkoista ei voida palauttaa koko matkan hintaa (matkatoimiston kulut, tilatut pääsyliput yms) lähtijän peruutettua osallistumisensa. Valmismatkalain mukaan peruutuksen sattuessa peruutuskulut määräytyvät peruutushetkellä olevien todellisten peruutuskulujen mukaan.

Vaikka kohteena on EU:n jäsenmaa, tulee matkailijalla olla passi tai poliisiviranomaisen myöntämä virallinen henkilökortti vaikka sitä ei maahan tullessa kysytäkään. Ajokortti ei ole virallinen matkustusasiakirja.