Kulttuuria kotisohvalla

TAITEILIJOIDEN MATKASSA, KULTTUURIA KOTISOHVALLA
Aika: torstai 3.6.2021 klo 14.00 – 15.00

Koska Ateneumin Repin -näyttelyn virtuaaliopastus sai niin suuren suosion ja oli upea kokemus, haluamme  järjestää vielä toisen vastaavan tänä keväänä.

Etäopastuksella tutustutaan Ateneumin taidekokoelman keskeisiin teoksiin sekä taiteilijoihin, jotka opiskelun tai työskentelyn takia lähtivät matkaan niin kotimaahan kuin ulkomaille jo yli sata vuotta sitten. Matkanteko oli tuolloin hidasta, ja etäopastuksellakin ehditään tutustua teoksiin rauhallisesti, pintaa syvemmältä. Missä Helene Schjerfbeck tekikään Toipilas-teoksensa? Entä miten valmistui Albert Edelfeltin ihailtu maalaus?

Opastus ohjataan osallistujille Teamsin kautta. Teams-sovellusta ei tarvitse ladata: opastukselle voi liittyä myös selaimen kautta. Etäopastukselle osallistujan verkon nopeuden tulisi olla vähintään 10 Mbit/s tai 4G-yhteys. Etäopastusta ei saa taltioida.

Osallistumismaksu on 5 €/ tietokone

Ilmoittautumiset 24.5.2021 mennessä Sirkka Saariselle, puh. 040 591 9095 tai s-postilla sm.saarinen@gmail.com

Maksut 25.5.2021 mennessä Jyväskylän seniorit ry:n Nordean tilille
FI44 2017 3800 0204 98
Viite 6457.

Tervetuloa mukaan ja kokemaan erilainen taide-elämys!

Teatteri- ja konserttistriimauksia löytyy mm. osoitteista

-        karanteeniteatteri.fi

-        keikalla.fi