Lisää jäsenyydestä

Sirpa ja Merja jäsenhankinnassa Sokoksella.

Olemme senioriosaajien verkosto

Yhdistyksen jäsenenä Sinulla on mahdollisuus käyttää osaamistasi esimerkiksi pitämällä esitelmiä, kirjoittaa, ohjata pienryhmiä, laulattaa sekä olla ystävänapuna, jos haluat. Välitämme toisistamme ja arvostamme osaamistasi.

Jäseneksi voit liittyä usealla tavalla. Käy täyttämässä verkkosivuillamme yhteydenottolomake tai ota yhteyttä keneen tahansa yhteystiedoissa mainittuun hallituksen jäseneen. Helppo tapa liittyä jäseneksi on tulla Torstaikerhoon ja samalla katsomaan toimintaamme. Viime vuonna saimme 53 uutta jäsentä, vuosi olikin jäsenhankintakampanjavuosi.

Jäsenmaksumme v. 2018 on 20 €.

Jäsenetuna voit osallistua viikoittaisiin Torstaikerhon esitelmätilaisuuksiin, juhliin, harrastusryhmiin, jäsentilaisuuksiin, erilaisille kursseille sekä matkoille. Meiltä löytyy auttaja tietoteknisiin ongelmiisi. Yhdistyksellä on sopimus kylpylähotelli Rantasipi Laajavuoren kanssa seniorihintaisista palveluista. Kuusi kertaa vuodessa ilmestyvä Patina-lehti antaa monenlaista tietoa senioriliiton toiminnasta. Toukokuussa liitto järjesti Seniorit nettiajassa –risteilyn.

Palkitsemme myös ahkeria osallistujia myöntämällä ansiomerkkejä, hakemalla senioripiiriltä hopeisia ansiomerkkejä sekä myös hakemalla kultaisia ansiomerkkejä senioriliitolta piirin myötävaikutuksella.

Olemme dynaaminen, aktiivinen sekä ajassa mukana oleva yhdistys, jossa jäsenet viihtyvät ja saavat virikkeitä eläkepäiviinsä.