Torstaikerho

Torstaikerhon vetäjä Ritva Nirkkonen 8.3.2018.

Tervetuloa viihtymään Torstaikerhoon vaikket olisi vielä jäsenkään!

Tule kuulemaan ja kokemaan, ja jos viihdyt, voit liittyä jäseneksi vaikkapa jo heti ensi kerralla. Torstaikerhossa tutustut ja ystävystyt helposti uusiin ihmisiin samalla, kun kuuntelet mielenkiintoisia esitelmiä.

Torstaikerhoksi kutsutaan toimintakausina jokaviikkoista tapaamista tarinoinnin ja esitelmän kuuntelun merkeissä. Yhdistyksen jäsenet osallistuvat tilaisuuksiin ilman ennakkoilmoittautumista ja ilman osallistumismaksua. Tilaisuuden alussa on mahdollisuus nauttia Naistoimikunnan tarjoamasta kahvista ja pullasta hintaan 3 €. Kahvitus alkaa klo 13 ja esitelmä klo 14. Tilaisuus päättyy noin klo 15. Viikottaisen kerhon aiheen löydät tapahtumakalenterista.

Tilaisuus pidetään Sepänkeskuksessa, (Kyllikinkatu 1, Jyväskylä) alakerrassa, Sepänkadun puoleisessa päässä olevassa Reaktiosalissa. Lähiajan luentoaiheet löydät kohdasta yhdistyksen toimintakalenterista .

Torstaikerholla on hallituksen nimeämä puheenjohtaja, joka myös hankkii tilaisuuteen luennoitsijan. Luentoaiheiksi pyritään valitsemaan mahdollisimman monia kiinnostavia aiheita matkailun, kuntoilun, terveyden, kulttuurin, historia ja tekniikan alueelta. Meitä senioreita käy tilaisuuksissa 70 - 100 jäsenen verran.

Yhdistyksen jäseneksi voit liittyä täyttämällä Ilmoittautumiskortin. Kortin saat torstaikerhossa kysymällä kahvia tarjoilevilta jäseniltä. Korttia voit kysyä myös yhdistyksen puheenjohtajalta tai sihteeriltä, joiden nimet, puhelinnumerot ja sähköpostiosoitteet  löydät kohdasta Yhteystiedot. Voit myös hakea jäsenyyttä täyttämällä yhteydenottolomakkeen.