Hae tapahtumia ja ilmoittaudu

Tapahtumat

Sepänkeskus ydinkeskustassa (Kyllikinkatu 1) on yhdistyksen pääasiallinen toimintapaikka. Siellä kokoontuvat viikoittain senioritorstai ja bridge-kerho tammikuusta toukokuun puoleen väliin. Siellä sijaitsee myös yhdistyksen toimisto. Muita yhdistyksen toimipaikkoja ovat Ravintola Harald, Kortteli klubi, Vanha Pappila, Keskustan olohuone Silmu, Scandic Laajavuori ja Juhlan paikka, joiden osoitteet löytyvät kunkin kerhon omasta esittelyosasta.

Jäsenten me -hengen ylläpitäminen on tärkeä osa yhdistyselämää. Perinteiset kevät- ja joululounaat yhteisinä juhlahetkinä Ravintola Priimuksessa kokoavat ison joukon nauttimaan hyvästä seurasta ja yhteisestä aterioinnista.

Kerhojen ohella yhdistys tarjoaa jäsenilleen retkiä ja matkoja toimintakausittain ilmestyvän ohjelman mukaan.

Säännöllisen toiminnan lisäksi jäsenillä on mahdollisuus osallistua kertaluonteisiin tapahtumiin.

Auttaminen on Senioriliiton keskeinen strateginen painopistealue. Seniorien keskinäinen ystäväpalvelu yhdistyksessämme tarjoaa keskusteluhetkiä elämän käännekohdissa. Ystäväpalveluryhmässä on tällä hetkellä viisi vapaaehtoista, joihin saa yhteyden soittamalla Sirpa Teräväiselle p. 045 6315 108.

Tietoyhteiskunta ja jatkuva palveluiden digitalisointi edellyttää myös senioreilta jatkuvaa digitaitojen päivittämistä. Yhdistys on järjestänyt työpajoja ja kursseja digiosaamisen ylläpitämiseksi. Tietotekniikan pulmissa jäsenet voivat kääntyä Juhani Nevalan puoleen p. 040 532 4824.

Ohjelmamuutokset erityisesti koronasta johtuen ovat mahdollisia. Tarkista siksi tilanne ennen tilaisuutta näiltä sivuilta tai matka- ja kerhovastaavilta.