Senioritorstait etänä

Koronatilanteesta johtuen Senioritorstai toteutetaan toistaiseksi "hybridinä" seuraavalla tavalla:

1. Voit osallistua Senioritorstain iltapäivään kahdella vaihtoehdolla; a) saapumalla Sepänkeskukseen maski päällä ja terveenä tai b) osallistumalla kotoa Teams-ohjelmalla tietokoneesi tai älypuhelimesi (Android tai iPhone) välityksellä.

2 . Jos et ole käyttänyt Teamsia, lataa se etukäteen puhelimeesi joko AppStoresta (iPhone) tai Googlen PlayKaupasta (Android). Jos sinulla on ongelmia asennuksessa, ota yhteyttä Hannu Korpelaan. Ohjelma on ilmainen eikä edellytä kuuntelijan rekisteröintiä.

3. Sepänkeskuksessa voi olla 2x10 henkilön ryhmää. Teamsissä ei ole rajoituksia.

4. Kaikille jäsenille lähetetään Teams-osallistumiseen linkki  hänen ilmoittamaansa sähköpostiin. Kun sitä klikkaa, Teams-avautuu ilmoitettuna aikana ja voit osallistua Senioritorstaihin. Teams-osallistujat voivat esittää kysymyksiä chatin tai mikrofonin kautta. Lisää ajankohtaisia ohjeita sähköpostissa.

Huom.

Kin kirjaudut Teamsiin kirjoita koko nimesi (etu- ja sukunimi)!